Mand

Allereerst spijt het ons zeer dat het product of de producten die u heeft ontvangen niet naar wens waren.

Let op: je kunt je bestelling binnen 14 dagen vanaf de bezorgdatum retourneren als deze voldoet aan onze retourvoorwaarden!

OPBRENGST

Om een ​​retouraanvraag aan te maken,

Neem contact met ons op via e-mail of telefoon,

Je retouraanvraag wordt binnen 2 werkdagen goedgekeurd. Na het goedgekeurde retourverzoek wordt er een e-mail verzonden met het retouradres en hoe u het kunt retourneren.

De kosten van de geretourneerde producten die naar het adres in de inkomende e-mail zijn verzonden, worden binnen 5 werkdagen teruggestort op de creditcard/alternatieve betaalmethode waarmee u heeft betaald.

U kunt uw vragen en problemen over retouren melden via +31 20 303 34 50 of u kunt een e-mail sturen naar info@organicares.nl.

- Voor aankopen die met een creditcard zijn gedaan, wordt het terug te betalen bedrag binnen 3 werkdagen na ontvangst van de lading op uw creditcard weergegeven.

- Nadat de bestelling is verzonden, worden de verzendkosten van de zendingen die vanwege douanekosten of andere redenen niet worden geaccepteerd, in mindering gebracht op het retourbedrag. In dit geval wordt de actie voor gratis verzending geannuleerd en worden de verzendkosten bij u in rekening gebracht.

- Alle vracht- en douanekosten die kunnen ontstaan ​​bij retourvracht verzonden vanuit het buitenland zijn voor onze klanten. Als wij de verzend- en douanekosten moeten dekken, worden deze kosten ook in mindering gebracht op het retourbedrag.

- We raden u aan om "Product retourneren" op de doos te schrijven en dit aan te geven aan het transportbedrijf vanwege douane- en andere belastingkosten die kunnen optreden.

- Ruilen wordt niet geaccepteerd voor buitenlandse bestellingen. Na het retourneren van de producten kun je een nieuwe bestelling aanmaken.

RETOUR- EN RUILERINGSVOORWAARDEN

Ons bedrijf beschermt de rechten van consumenten en geeft prioriteit aan klanttevredenheid na verkoop. Ontevredenheid over de door u gekochte producten, allerlei problemen die voortkomen uit productie en service worden nauwkeurig beoordeeld en zo snel mogelijk opgelost.

Hieronder vindt u de voorwaarden die nodig zijn om u beter en sneller van dienst te kunnen zijn met betrekking tot het retourneren van producten. Als een van deze ontbreekt, wordt de retourzending van het product niet geaccepteerd.

De vergoeding wordt terugbetaald door de verzendkosten die kunnen optreden tijdens het verzenden naar ons bedrijf af te trekken van de vrachten die zijn verzonden met het verzoek om terugbetaling.

PRODUCT TE RETOURNEREN

a-Retourzendingen van gebruikte of beschadigde producten worden niet geaccepteerd.

b- Het te retourneren product moet binnen 30 dagen worden afgeleverd zoals ontvangen, compleet en onbeschadigd met de standaard accessoires.

OVER ANDERE VOORWAARDEN EN VERZENDKOSTEN RETOUREN

a- De verzendkosten van het product/de producten die u wilt retourneren worden niet door ons bedrijf vergoed.

b- Als de producten die door onze afdeling Kwaliteitsborging zijn ontvangen, worden geleverd in overeenstemming met de retourvoorwaarden, wordt de terugbetaling van de productbedragen verwerkt op de dag dat het product ons bereikt. Nadat uw lading ons heeft bereikt, is de tijd voordat de retourzending op uw account wordt weergegeven 3 werkdagen. Terugbetalingen op de creditcard worden binnen 3 werkdagen op de rekening weergegeven.

c- Wanneer u uw betaling met de termijnoptie op uw creditcard uitvoert, wordt de productprijs gedeeld door het aantal termijnen en elke maand teruggestort op uw creditcard.

d- In het geval van aankoop van meer dan één product en retournering van meer dan één product, indien een korting is toegepast, zal de korting worden terugbetaald en betaald door deze in mindering te brengen op het bedrag.

ZENDEN VAN HET TE RETOURNEREN PRODUCT

De kosten van de vracht die met tegenbetaling wordt verzonden, worden in mindering gebracht op het retourbedrag en worden aan de klant doorberekend.

Algemene retourvoorwaarden zijn als volgt;

Retourzendingen dienen te geschieden met de originele doos of verpakking. Retourzendingen worden niet geaccepteerd voor producten waarvan de originele doos/verpakking is beschadigd (bijvoorbeeld: producten met een verzendlabel op de originele doos en producten die zijn geplakt met vrachtpakkettape), die hun herverkoopbaarheid hebben verloren en die niet kunnen worden geretourneerd. gekocht door een andere klant. Als het product/de producten die u wilt retourneren defect zijn, worden de verzendkosten door ons bedrijf betaald. In dit geval moet u met gecontracteerde lading verzenden. In andere gevallen zijn de verzendkosten voor de klant.

BESTELLINGS-ANNULERING

Geachte klant, u kunt uw bestellingen die u verkeerd heeft opgegeven of opgegeven, annuleren. Voor een snelle annulering kunt u contact met ons opnemen via ons telefoonnummer in de contactsectie. Er zijn vertragingen in de communicatie per post. Soms worden e-mails door de intensiteit laat gecontroleerd. De kans bestaat dat het product is verzonden. Als het product niet is verzonden tijdens het annuleringsproces, wordt de volledige vergoeding terugbetaald via de methode waarop u de transactie heeft uitgevoerd. Als het product is verzonden, worden de verzendkosten in mindering gebracht en geretourneerd.

Contactformulier